KOMPLETNA FISKALIZACIJA I PODRŠKA
Uz našu pomoć, transparentnost i individualnu podršku fiskalizacija ne mora biti problem već napredak u poslovanju!
Možemo vam ponuditi tipizirane i prilagođene fiskalne programe za ugostiteljstvo, maloprodaju/trgovine, veleprodaju, pružanje usluga, servise, automehaničare, proizvodnju i sl. s jednostavnim i naprednim korištenjem. Neke od istaknutih značajki naših fiskalnih programa su jednostavno i pregledno touchscreen sučelje, rad po stolovima za ugostiteljstvo, narudžbe kuhinji, udaljene narudžbe vašeg osoblja preko android uređaja (npr. s terase ili druge etaže), primke/kalkulacije, normativi, vođenje više skladišta, predračuni, ponude, radni nalozi, trajni nalozi, otpremnice, veleprodaja, proizvodnja, sastavnice/rastavnice, otpis robe i mnogo više.
Iskoristite naše prednosti kako bi ubrzali i pospješili kvalitetu vašeg poslovanja. Upravo tako naši fiskalni programi dolaze do punog izražaja, kada su vaši ulazni i izlazni računi te protok roba i usluga centralizirani i popraćeni potrebnim dokumentima ili izvještajima. Upotpunite svoje financijsko poslovanje!
Uz fiskalne programe također nudimo i povoljan najam ili prodaju informatičke fiskalne POS opreme (računala, monitori, touchscreen monitori, printeri, POS printeri, barcode skeneri i dr.) ili individualni komplet prilagođen vašim potrebama. Ne plaćajte što vam nije potrebno!
PREDNOSTI
– Jednostavna blagajna + napredni administrativni BackOffice sustav
– Brz, stabilan i siguran rad, moguć rad bez privremene internet veze
– Mogućnost aktivnog CLOUD praćenja trenutnog prometa, računa i statistika
– *Besplatna instalacija, podešavanje i unos prvih 50 artikala/normativa uz najam ili kupovinu naše opreme
– Mogućnost instalacije i prilagodbe našeg fiskalnog programa na vašu postojeću POS opremu (Android ili Windows računalo)
– Besplatna edukacija i individualni pristup vašem poslovanju (mišljenja i tehnički savjeti)
– Velik broj izvještaja i statistika poslovanja
– Sve nužne zakonske nadogradnje/izmjene
– Nadogradnje za unaprjeđenje rada programa
– Besplatan izlazak na lokaciju u slučaju kvara opreme u najmu za Grad Zagreb (ostale lokacije kurirska služba)
– Dugogodišnje iskustvo u IT sektoru na više područja (serveri, mreže, video nadzori i alarmi, smart sustavi)
– Vlastita prodaja i/ili servis informatičke opreme u slučaju kvara
– Osigurana zamjenska oprema za opremu u najmu u slučaju da se kvar ne može otkloniti unutar 48h
– HelpDesk koji se javlja na vaše prijave, educira i rješava probleme (putem našeg HelpDesk ticket portala)
– **Moguće dodatne individualne preinake (reprogramiranje) fiskalnih programa vašim potrebama
– ***Opcija besplatnog sezonskog mirovanja licenci (mjesece koje ne radite moguće je pauzirati)!
– ****Bez ugovorne obaveze!
* besplatna instalacija i podešavanje blagajne ostvaruje se uz dugoročni najam ili kupovinom naše opreme za blagajnu, u protivnom prva instalacija i temeljna edukacija za fiskalno programsko rješenje (uključeno 1h edukacije) naplaćuje se jednokratno 100,00 € + PDV
** individualne željene i moguće preinake (reprogramiranje) fiskalnog programskog rješenja prema vašim specifičnim potrebama naplaćuje se jednokratno po utrošenim satima programera, cijena za naše dugoročne korisnike; 50,00 €/h + PDV
*** besplatno sezonsko mirovanje licenci moguće je uz pismenu najavu na naš HelpDesk sustav (od kada do kada) te samo ako posjedujete trajnu vlastitu opremu za blagajnu (koja nije u najmu), maksimalno mirovanje iznosi 12. mjeseci
**** licence koje nisu produžene/plaćene više od 30 dana ili nije prijavljeno besplatno mirovanje putem HelpDesk naloga brišu se iz sustava, reaktivacija (uključenje) inaktivne licence i provjera ažuriranja programskog rješenja iznosi 50,00 € + PDV
***** ponovna instalacija na novo računalo (ili reinstalacija) postojećem korisniku naplaćuje se jednokratno 80,00 € + PDV
****** migracija postojećeg korisnika na novi poslovni subjekt naplaćuje se jednokratno 50,00 € + PDV
DETALJNIJE O SVAKOJ VRSTI PROGRAMA ZA FISKALIZACIJU
Softlab MOBILE | Softlab STYLE | Softlab CAFFE | Softlab TRADE | Softlab BUSINESS | Softlab CLOUD |
CJENIK MJESEČNIH LICENCI PO VRSTAMA FISKALNIH PROGRAMA
- Softlab MOBILE – Android mini blagajna za izdavanje računa u pokretu bez robnog
10,00 € + PDV mjesečno (MPC: 12,50 €) - Softlab STYLE – Windows blagajna specijalizirana za uslužne djelatnosti bez robnog
16,00 € + PDV mjesečno (MPC: 20,00 €) - Softlab CAFFE – Windows blagajna specijalizirana za ugostitelje
od 32,00 € + PDV mjesečno (MPC: 40,00 €) - Softlab TRADE – Windows blagajna specijalizirana za maloprodaju
od 32,00 € + PDV mjesečno (MPC: 40,00 €) - Softlab BUSINESS – Windows blagajna specijalizirana za veleprodaju/maloprodaju, osnovnu proizvodnju, automehaničare, razne servise
od 32,00 € + PDV mjesečno (MPC: 40,00 €)
CJENIK DODATNIH MODULA
- KARTIČNA NAPLATA – dodatna opcija za korisnike koji žele koristiti kartičnu NFC beskontaktnu naplatu putem našeg rješenja povezanog sa blagajnom bez dodatnog odlaska u banku/e, ugovorne obaveze i skrivenih troškova
5,00 € + PDV mjesečno (MPC: 6,25 €) + 1,69 % po transakciji - CLOUD – dodatna opcija za brz i jednostavan udaljeni WEB pristup preko računala ili mobilnog uređaja za praćenje trenutnog prometa, izdanih računa u realnom vremenu, stanja skladišta, zaključaka blagajne, evidenciju unesenih primki/kalkulacija i statistiku prodanih artikala/usluga
8,00 € + PDV mjesečno (MPC: 10,00 €) - BACK OFFICE PLUS – dodatna opcija za kompletan udaljeni pristup (preko drugog računala) vašoj administraciji blagajne, tzv.”BackOffice” pogodna za rad s drugih lokacija ili za vaše knjigovodstvo za detaljne izvještaje, a bez ometanja rada na samoj blagajni (npr. unos ili brisanje artikala, izmjena cijena, unos primki/kalkulacija, vođenje skladišta, pristup svim detaljnim izvještajima blagajne, unos novih djelatnika, uređivanje prava i td.)
16,00 € + PDV mjesečno (MPC: 20,00 €)
- CAFFEmini – opcija za narudžbe konobara direktno u šank i/ili kuhinju sa stola gosta putem Android POS terminala
8,00 € + PDV mjesečno (MPC: 10,00 €) - QR CJENIK – dodatna opcija (preporuka za ugostitelje) gdje vaši klijenti mogu pregledati cjenik skeniranjem QR koda na stolu/reklami/online s mobilnim uređajem (cjenik se administrira udaljeno preko web cloud sučelja)
20,00 € + PDV mjesečno (MPC: 25,00 €) - PODRŠKA PLUS – dodatna opcija za korisnike koji žele više vremena posvetiti svome poslu koji im donosi zaradu i na blagajni žele samo izdavati račune, a komunikaciju sa knjigovodstvom, slanje mjesečnih izvještaja, administraciju artikala i td. prepustiti nama
od 20,00 € + PDV mjesečno (MPC: 25,00 €) – ovisno o vrsti poslovanja i dinamici
*u cijenu je uračunat fiskalni program (software), edukacija, Helpdesk udaljena podrška, zakonske nadogradnje i održavanje programa, u cijenu nije uračunata POS oprema
**cijene se odnose na dugoročnog korisnika koji planira poslovati min. 12 mj., za ostale ponude molimo vas da nas kontaktirate
KUPOVINA ILI NAJAM SA ODRŽAVANJEM POS OPREME?
Ne posjedujete vlastitu POS opremu i želite ju kupiti? Nije problem, obratite nam se za pomoć kako bi za vas napravili individualnu preporučenu ponudu (ovisno o vrsti i dinamici poslovanja). U ponudi imamo pristupačne rabljene komplete sa jamstvom, napredne rabljene komplete i kompletnu novu opremu.
KUPOVINA OPREME:
- MOBILNI FISKALNI KOMPLET – Android prijenosni sve u jedan uređaj sa ekranom na dodir, ugrađenim POS printerom + integrirano NFC kartično plaćanje + kamera + barcode čitač
234,00 € + PDV (MPC: 292,50 €) - OSNOVNI FISKALNI KOMPLET – Windows prijenosno računalo + POS printer + miš
od 400,00 € + PDV (MPC: 500,00 €) - STANDARDNI FISKALNI KOMPLET – Windows mini stolno računalo + monitor + POS printer + ladica za novce + tipkovnica i miš
od 600,00 € + PDV (MPC: 750,00 €) - NAPREDNI FISKALNI KOMPLET – Windows mini stolno računalo + monitor na dodir + POS printer + ladica za novce + tipkovnica i miš (po potrebi i barcode čitač, laserski A4 printer i sl.)
od 800,00 € + PDV (MPC: 1000,00 €)
Želite ipak manje briga i početnih ulaganja? Ne kupujte! Nudimo vam mjesečni najam POS opreme koja uključuje licencu fiskalnog programa, instalaciju i podešavanje, dostavu na lokaciju te održavanje i popravak u slučaju kvara. Posvetite se vašem poslovanju uz što manje ostalih briga!
NAJAM OPREME SA UKLJUČENIM PROGRAMSKIM RJEŠENJEM:
- MOBILNI FISKALNI KOMPLET – uključuje programsko rješenje / licencu za MOBILE + Android prijenosni sve u jedan uređaj sa ekranom na dodir, ugrađenim POS printerom + integrirano NFC kartično plaćanje + kamera/barcode čitač + podrška/održavanje/servis
od 28,00 € + PDV mjesečno (MPC: 35,00 €) - OSNOVNI FISKALNI KOMPLET – uključuje programsko rješenje / licencu za STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS + Windows prijenosno računalo + POS printer + podrška/održavanje/servis
od 56,00 € + PDV mjesečno (MPC: 70,00 €) - STANDARDNI FISKALNI KOMPLET – uključuje programsko rješenje / licencu za STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS + Windows računalo + monitor + POS printer + ladica za novce + podrška/održavanje/servis
od 60,00 € + PDV mjesečno (MPC: 75,00 €) - NAPREDNI FISKALNI KOMPLET – uključuje programsko rješenje / licencu za STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS + Windows računalo + monitor na dodir + POS printer + ladica za novce + podrška/održavanje/servis (po potrebi i barcode čitač, laserski A4 printer i sl.)
od 68,00 € + PDV mjesečno (MPC: 85,00 €)
*uz POS opremu u cijenu je uračunat fiskalni program / licenca za STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS, edukacija, Helpdesk udaljena podrška, zakonske nadogradnje, održavanje i servis opreme u najmu (u roku do 48h od prijave kvara), osiguran izlazak na lokaciju ako nije moguće udaljeno otkloniti nastali problem / kvar (vrijedi za Grad Zagreb, a za udaljene lokacije šaljemo zamjenski uređaj dostavnom službom)
**cijene se odnose na dugoročni najam od min. 12 mj. (uz obavezni polog koji se vraća sa povratom opreme), za više informacija i ostale ponude molimo vas da nas kontaktirate