Žuti dol 31, Zagreb
info@smarttechno.hr
08007755

Softlab CAFFE

Softlab CAFFE – Brzina, pouzdanost i jednostavnost upotrebe poslovnog informatičkog rješenja ključna je za Vaše poslovanje. Biti u stanju posvetiti se gostu ne vodeći računa o perifernim sitnicama kao što su izdavanje računa ili slične aktivnosti vezane uz informatičku tehnologiju daju Vam prednost pred konkurencijom i čine Vašeg gosta zadovoljnim. Softlab Caffe je alat koji Vam omogućuje upravo to: da se posvetite onom što je bitno za vaše poslovanje – gostu. Softlab Caffe fiskalna blagajna je touch-screen ready aplikacija čije je korisničko sučelje dizajnirano s fokusom na jednostavnost korištenja. Dodatne mogućnosti kao što su upotreba POS tipkovnica pojednostavljuju rad s blagajnom ako nemate ekran osjetljiv na dodir. Softlab Caffe aplikacija idealno je rješenje za Vas ako ste vlasnik kafića, restorana, fast food objekta ili bilo kojeg drugog tipa ugostiteljskog objekta.

Neke od opcija Softlab CAFFE:

Rad po stolovima s mogućnošću grafičkog prikaza vašeg lokala i stolova
Mogućnost prebacivanja stavaka sa stola na stol i s konobara na konobara
Mogućnost dijeljenja računa
Rad s više konobara
Evidencija radnog vremena
Narudžbe kuhinji. Mogućnost ispisa na više različitih pisača, na primjer pisač u kuhinji ili pisač na šanku
Mogućnost definiranja uputa za kuhinju (odabir predefiniranih uputa ili ručni unos uputa)
Robno/Materijalno knjigovodstvo (robne kartice, normativi, primke, otpis …)catering-plus
Izdavanje R1 ili običnih računa bez potrebe za izlaskom iz blagajne
Mogućnost definiranja načina plaćanja po potrebi
Mogućnost izdavanja računa s jednom stavkom za firme (KONZUMACIJA HRANE I PIĆA)
Mogućnost dodjele popusta po stavci ili računu
Mogućnost slanja zaključka blagajne mailom
Neograničen broj touch-screen grupa
Mogućnost definiranja redoslijeda prikaza touch-screen grupa te promjena boja svake grupe na ekranu
Neograničen broj artikala unutar pojedine touch-screen grupe
Mogućnost promjene boje i dimenzija svakog artikla unutar pojedine touch-screen grupe
Specijalna grupa “HIT ARTIKLI”
Mogućnost definiranja HAPPY HOUR cijena po danima u tjednu
Mogućnost definiranja cjenika za određene artikle
Mogućnost definiranja tri nivoa cijena po pojedinom artiklu (Cijena A, B ili C)
Mogućnost unosa blagajničkog minimuma
Sigurnost pristupa podacima definirana po grupi korisnika i po pojedinačnom korisniku
Evidencija poslovnih partnera (klijenata)
Primka /ulazna kalkulacija ugostiteljska ili trgovačka
Otpis robe
Međuskladišnice
Inventure robe
Proizvodnja
Ponude i predračuni
Naručivanje robe putem e-maila ili direktnim slanjem narudžbe dobavljaču
Zapisnici o promjeni cijene za trgovačku robu
Pregled izdanih računa, ispis prometa, kontrolne trake ili svakog pojedinačnog računa
Export podataka o računima u datoteku za knjigovodstvo
Automatski dohvat JIR-a po startanju ili gašenju programa
Ispis dnevnog prometa po načinima plaćanja i po artiklima direktno iz blagajne (X traka)
Ispis računa na bilo koji POS pisač ili na A4 pisač
Ispis knjige popisa za trgovačku robu
Ispis prometa po artiklima
Ispis prometa po namirnicama
Ispis prometa po grupama
Ispis prometa po blagajnicima
Ispis prometa po načinima plaćanja
Ispis prometa po blagajnicima i načinima plaćanja
Ispis prometa po blagajnicima i artiklima
Ispis prometa osobne potrošnje
Ispis prometa osobne potrošnje po blagajnicima
Ispis PP-MI-PO obrasca
Ispis prometa blagajne
Ispis storniranih računa
Ispis zaliha robe na dan i robnih kartica
Ispis zaključaka blagajne po danima
Ispis rekapitulacije zaključaka za zadano razdoblje
Ispis ostalih dokumenata
Ispis prometa i zaključnog stanja
Pohrana podataka pritiskom na komandu ili klik mišem
Mogućnost izvoza svakog dokumenta u PDF datoteku
Mogućnost promjene boje pozadine i slova u programu
Podržan je mrežni rad (rad više blagajni s podacima na centralnom računalu)
Automatsko prebacivanje radne godine. Računi automatski kreću od broja 1 s početkom nove kalendarske godine