KOMPLETNA FISKALIZACIJA I PODRŠKA
Uz našu pomoć i podršku fiskalizacija ne mora biti problem već napredak u poslovanju!
Možemo vam ponuditi tipizirane i prilagođene fiskalne programe za ugostiteljstvo, maloprodaju/trgovine, veleprodaju, pružanje usluga, servise, automehaničare, proizvodnju i sl. s jednostavnim i naprednim korištenjem. Neke od istaknutih značajki naših fiskalnih programa su jednostavno i pregledno touchscreen sučelje, rad po stolovima za ugostiteljstvo, narudžbe kuhinji, udaljene narudžbe vašeg osoblja preko android uređaja (npr. s terase ili druge etaže), primke/kalkulacije, normativi, vođenje više skladišta, predračuni, ponude, radni nalozi, trajni nalozi, otpremnice, veleprodaja, proizvodnja, sastavnice/rastavnice, otpis robe i mnogo više.
Iskoristite naše prednosti kako bi ubrzali i pospješili kvalitetu vašeg poslovanja. Upravo tako naši fiskalni programi dolaze do punog izražaja, kada su vaši ulazni i izlazni računi te protok roba i usluga centralizirani i popraćeni potrebnim dokumentima ili izvještajima. Upotpunite svoje financijsko poslovanje!
Uz fiskalne programe također nudimo i povoljan najam ili prodaju informatičke fiskalne POS opreme (računala, monitori, touchscreen monitori, printeri, POS printeri, barcode skeneri i dr.) ili individualni komplet prilagođen vašim potrebama. Ne plaćajte što vam nije potrebno!
PREDNOSTI
– Jednostavna blagajna + napredni administrativni BackOffice sustav
– Brz, stabilan i siguran rad, moguć rad bez privremene internet veze
– Mogućnost aktivnog CLOUD praćenja trenutnog prometa, računa i statistika
– *Besplatna instalacija i unos prvih 100 artikala/normativa
– Mogućnost instalacije i prilagodbe našeg fiskalnog programa na vašu postojeću POS opremu
– Besplatna edukacija i individualni pristup vašem poslovanju (mišljenja i savjeti)
– Velik broj izvještaja i statistika poslovanja
– Konstantne zakonske nadogradnje/izmjene
– Nadogradnje za unaprjeđenje rada programa
– Besplatan izlazak na lokaciju u slučaju kvara opreme u najmu (Grad Zagreb)
– Dugogodišnje iskustvo u IT sektoru
– Vlastita prodaja i/ili servis informatičke opreme u slučaju kvara
– Osigurana zamjenska oprema
– HelpDesk koji se javlja na vaše prijave, educira i rješava probleme (HelpDesk ticket portal)
– **Moguće dodatne individualne preinake (reprogramiranje) fiskalnih programa vašim potrebama
– Opcija sezonsko mirovanje licenci!
– Bez ugovorne obaveze!
*besplatna instalacija i kompletno podešavanje blagajne se odnosi na korisnike koji planiraju poslovati duže od 6 mj., u protivnom naplaćuje se jednokratno 500,00 kn + PDV
**individualne željene preinake (reprogramiranje) fiskalnog programa vašim specifičnim potrebama naplaćuje se jednokratno po utrošenim satima programera, cijena vrijedi za dugoročne korisnike; 300,00 kn/h + PDV
DETALJNIJE O SVAKOJ VRSTI PROGRAMA ZA FISKALIZACIJU
CJENIK LICENCI PO VRSTAMA FISKALNIH PROGRAMA
- Softlab MOBILE – Android mini blagajna za izdavanje računa bez vođenja skladišta
60,00 kn + PDV mjesečno - Softlab STYLE – Windows blagajna za uslužne djelatnosti
100,00 kn + PDV mjesečno - Softlab CAFFE – Windows blagajna za ugostitelje
200,00 kn + PDV mjesečno - Softlab TRADE – Windows blagajna za maloprodaju
200,00 kn + PDV mjesečno - Softlab BUSINESS – Windows blagajna za veleprodaju/maloprodaju, proizvodnju, automehaničari, servisi
200,00 kn + PDV mjesečno
CJENIK DODATNIH MODULA
- Softlab CLOUD – dodatna opcija za udaljeni WEB pristup preko računala ili mobilnog uređaja za praćenje trenutnog prometa i statistika vaše blagajne
50,00 kn + PDV mjesečno - Softlab BACK OFFICE PLUS – dodatna opcija za kompletni udaljeni pristup (preko drugog računala) vašoj “BackOffice” blagajni pogodna za rad sa drugih lokacija ili za vaše knjigovodstvo (unos ili brisanje artikala i cijena, unos primki/kalkulacija, pristup svim izvještajima blagajne, unos novih djelatnika, uređivanje prava i td.)
100,00 kn + PDV mjesečno - Softlab CJENIK – dodatna opcija (preporuka za ugostitelje) gdje vaši klijenti mogu pregledati cjenik skeniranjem QR koda mobilnim uređajem i odraditi narudžbu bez prethodnog dolaska osoblja/djelatnika (skraćuje se vrijeme i rasterećuje osoblje, osoblje zaprima narudžbu na blagajni i već priprema za isporuku)
100,00 kn + PDV mjesečno
*u cijenu je uračunat fiskalni program (software), edukacija, Helpdesk udaljena podrška, zakonske nadogradnje i održavanje programa, u cijenu nije uračunata POS oprema
**cijene se odnose na dugoročnog korisnika koji planira poslovati min. 6 mj., za ostale ponude molimo vas da nas kontaktirate
KUPNJA ILI NAJAM SA ODRŽAVANJEM OPREME
Ne posjedujete vlastitu POS opremu? Nije problem, u našem WebShop-u možete pronaći svu potrebnu opremu za vaše poslovanje ili nam se obratite za pomoć i informativnu ponudu.
Želite manje briga i početnih ulaganja? Ne kupujte! Nudimo vam mjesečni najam POS opreme koja uključuje licencu fiskalnog programa, instalaciju i podešavanje, dostavu na lokaciju te održavanje i popravak u slučaju kvara.
- OSNOVNI FISKALNI KOMPLET – program STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS + prijenosno računalo + POS printer
od 320,00 kn + PDV mjesečno - STANDARDNI FISKALNI KOMPLET – program STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS + stolno računalo + monitor + POS printer + ladica za novce
od 370,00 kn + PDV mjesečno - NAPREDNI FISKALNI KOMPLET – program STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS + računalo + touch screen + POS printer + ladica za novce
od 420,00 kn + PDV mjesečno
*uz POS opremu u cijenu je uračunat fiskalni program STYLE, CAFFE, TRADE ili BUSINESS, edukacija, Helpdesk udaljena podrška, zakonske nadogradnje, održavanje i servis opreme u najmu, izlazak na lokaciju po potrebi
**cijene se odnose na dugoročnog korisnika koji planira poslovati min. 6 mj., za ostale ponude molimo vas da nas kontaktirate
ZATRAŽITE INFO PONUDU:

ODLUČILI STE SE? ISPUNITE OBRAZAC: