fbpx

PRO paket već od 400,00 Eur + PDV

*

MPC cijena: 0,00  (0,00 kn)

*Cijena izražena za gotovinsko plaćanje

MJESEČNI PAUŠAL UKLJUČUJE ODRŽAVANJE I HELPDESK PODRŠKU:
– do 12 računala/korisnika
– 1 server (Windows & Linux virtualizacija)
– 1 router, 2 smart switch-a, 3 wifi access point-a (AP)
– do 3 mrežna printera/skenera
– telefonska podrška (nakon prijave na HelpDesk ticket sustav)
– udaljena podrška povezivanjem na računalo (nakon prijave na HelpDesk ticket sustav)
– osiguran prioritetan servis uređaja u našem partnerskom servisu (dodatna naplata)
– osiguran prioritetan izlazak na lokaciju unutar radnog vremena za kritične situacije (dodatna naplata)
– podrška 9-17 h (ili po dogovoru)

…detalji u nastavku.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK Category:

Description

VIŠE INFORMACIJA KOJE SE ODNOSE NA ODRŽAVANJE IT SUSTAVA I HELPDESK:

Održavanje servera gdje se nalaze svi bitni podaci tvrtke za njezino poslovanje uključuje:
– *Praćenje i podešavanje sigurnosnog 24 h backupa podataka na vašem ili udaljenom virtualnom serveru. Backup podataka konstantno je u tijeku na ugrađene dodatne disk-ove s aktivnim firewallom i antivirusnom zaštitom te pod našim aktivnim nadzorom (1. stupanj zaštite) koji se može dodatno osigurati pomoću povezivanja na sigurnosni udaljeni CLOUD DATA CENTAR (2. stupanj zaštite). Uz automatsko praćenje vršimo i “ručne” sigurnosne provjere jednom na mjesec (po dogovoru tjedno ili dnevno) te periodički obilazak lokacije na kojoj se nalazi server radi fizičke provjere i određenih nadogradnji.
– Podešavanje prava pristupa korisnika za određeni pristup datoteka ili aplikacija (određujete koji korisnik može pristupiti svim podacima ili određenima)
– Podešavanje VPN-a (virtual private network), sigurnosni udaljenog pristupa serveru/podacima ili specifičnom programu (s drugih vanjskih lokacija, u svakom trenutku podaci su vam dostupni izvan tvrtke sigurnosnim protokolom)
– Održavanje i podešavanje glavnog routera, WiFi mreže, smart switcha i sl.
– Telefonska i udaljena podrška za pristup serveru i podacima te **izlazak na lokaciju po potrebi u slučaju IT problema kojega nije moguće riješiti udaljeno (nemogućnost pristupa podacima, napad virusa, povrat slučajno izbrisanih podataka i sl.), a kod tehničkog/hardwareskog kvara serverske opreme imamo osiguran vlastiti i partner servis, a umreženi smo po potrebi i s ovlaštenim servisima

*Kako bi mogli ponuditi najviši stupanj zaštite servera/podataka potrebna je naša podešena serverska i mrežna oprema
***Izlazak na lokaciju i radni sati na vašoj lokaciji dodatno se naplaćuju po važećem cjeniku

Održavanje računala ili tzv. IT HelpDesk sustav uključuje:
– Telefonska i udaljena podrška (udaljenim spajanjem na računala) te *izlazak na lokaciju po potrebi u slučaju IT problema (instalacije, reinstalacije, podešavanje programa, podešavanje drivera, problemi oko spajanja na internet, kratke poduke ili edukacije, pomoć oko manipulacije važnim podacima i sl.), a kod tehničkog/hardwareskog kvara računalne opreme imamo osiguran vlastiti i partner servis, a umreženi smo po potrebi i s ovlaštenim servisima

*Izlazak na lokaciju i radni sati na vašoj lokaciji dodatno se naplaćuju po važećem cjeniku

Zaključno:
Želite li se baviti svojim poslom, a IT održavanje i probleme prepustiti nama? Imate potrebu za IT (informatičkom) podrškom u vašem poslovanju (instalacije, deinstalacije, podešavanja, rješavanja problema, nabava, sigurnost podataka, udaljeni pristup, održavanje IT opreme, prioritetan servis i sl.), želite sigurnost vaših podataka na više razina i sl.?  Neisplativo vam je  zaposliti IT administratora?

Upravo smo tu za vas, naš cijeli tim ljudi može biti vaš “IT administrator” u svakodnevnom poslovanju, od udaljene podrške do dolaska na lokaciju. Paušalna opcija, tzv. outsourcing koji se za vas višestruko financijski isplati u odnosu na zaposlenje dodatnog IT djelatnika ili više njih.

…kontaktirajte nas bez obaveza za više detalja i procjenu paušala/outsourcinga u vašem slučaju…