fbpx

PRO paket već od 400,00 Eur + PDV

*

MPC cijena: 0,00  (0,00 kn)

*Cijena izražena za gotovinsko plaćanje

MJESEČNI PAUŠAL UKLJUČUJE ODRŽAVANJE I HELPDESK PODRŠKU:
– do 12 računala/korisnika
– 1 server (Windows & Linux virtualizacija)
– 1 router, 2 smart switch-a, 3 wifi access point-a (AP)
– do 3 mrežna printera/skenera
– telefonska podrška
– udaljena podrška povezivanjem na računalo
– osiguran prioritetan izlazak na lokaciju unutar radnog vremena
– podrška 9-17 h (ili po dogovoru)

…detalji u nastavku.

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK Category:

Description

VIŠE INFORMACIJA KOJE SE ODNOSE NA ODRŽAVANJE IT SUSTAVA I HELPDESK:

Održavanje servera gdje se nalaze svi bitni podaci tvrtke za njezino poslovanje uključuje:
– *Praćenje i podešavanje sigurnosnog 24 h backup-a podataka na vašem serveru (vaši podaci su maksimalno zaštićeni od virusa i gubitka podataka). Backup podataka konstantno je u tijeku na ugrađene dodatne disk-ove sa antivirusnom zaštitom te pod našim aktivnim nadzorom (1. stupanj zaštite) koji se može dodatno osigurati pomoću povezivanja na sigurnosni udaljeni CLOUD DATA CENTAR (2. stupanj zaštite). Uz automatsko praćenje vršimo i “ručne” sigurnosne provjere jednom na mjesec (po dogovoru tjedno ili dnevno) te periodički obilazak lokacije na kojoj se nalazi server radi fizičke provjere i određenih nadogradnji.
– Podešavanje prava pristupa korisnika za određeni pristup datoteka ili aplikacija (određujete koji korisnik može pristupiti svim podacima ili određenima)
– Podešavanje udaljenog pristupa serveru ili specifičnom programu, VPN (od doma ili s drugih vanjskih lokacija, u svakom trenutku podaci su vam dostupni izvan tvrtke sigurnosnim protokolom)
– Održavanje i podešavanje po potrebi switch-a i router-a
– Telefonska i udaljena podrška za pristup serveru i podacima te **izlazak na lokaciju po potrebi u slučaju IT problema (nemogućnost pristupa podacima, napad virusa, povrat slučajno izbrisanih podataka i sl.), a kod tehničkog/hardware-skog kvara serverske opreme posjedujemo vlasitit servis i umreženi smo po potrebi sa ovlaštenim IT servisima

*Kako bi mogli ponuditi najviši stupanj zaštite servera/podataka potrebna je naša podešena serverska oprema

Održavanje računala ili tzv. IT HelpDesk sustav uključuje:
– Telefonska i udaljena podrška (udaljenim spajanjem na računala) te *izlazak na lokaciju po potrebi u slučaju IT problema (instalacije, reinstalacije, podešavanje programa, podešavanje drivera, problemi oko spajanja na internet, kratke poduke ili edukacije, pomoć oko manipulacije važnim podacima i sl.), a kod tehničkog/hardware-skog kvara računalne opreme posjedujemo vlasitit servis i umreženi smo po potrebi sa ovlaštenim IT servisima

*Izlazak na lokaciju i radni sati na vašoj lokaciji dodatno se naplaćuju po važećem cjeniku
** *Izlazak na lokaciju i radni sati na vašoj lokaciji dodatno se naplaćuju po važećem cjeniku 

Zaključno:
Želite li se baviti svojim poslom, a IT probleme prepustiti nama? Imate potrebu za IT (informatičkom) podrškom u vašem poslovanju (instalacije, deinstalacije, podešavanja, rješavanja problema, nabava i održavanje IT opreme), želite sigurnost vaših podataka na više razina i sl.?  Niste u mogućnosti zaposliti IT stručnjaka ili želite bolje i isplativije rješenje (outsourcing)?

Upravo smo tu za vas, naš cijeli tim ljudi može biti vaš “IT stručnjak” u svakodnevnom poslovanju, od udaljene podrške do dolaska na lokaciju. Paušalna opcija, tzv. outsourcing koji se za vas višestruko financijski isplati u odnosu na zaposlenje dodatnog djelatnika ili više njih u ovoj oblasti.

…kontaktirajte nas bez obaveza za više detalja i procjenu paušala/outsourcing-a u vašem slučaju…