Description
VIŠE INFORMACIJA KOJE SE ODNOSE NA ODRŽAVANJE IT SUSTAVA I HELPDESK:
Održavanje servera gdje se nalaze svi bitni podaci tvrtke za njezino poslovanje uključuje:
– *Praćenje i podešavanje sigurnosnog 24 h backup-a podataka na vašem serveru (vaši podaci su maksimalno zaštićeni od virusa i gubitka podataka). Backup podataka konstantno je u tijeku na ugrađene pomoćne hard disk-ove te pod našim aktivnim nadzorom (1. stupanj zaštite) koji se može dodatno osigurati pomoću povezivanja na dodatni sigurnosni cloud data centar (2. stupanj zaštite). Uz automatsko praćenje vršimo i “ručne” sigurnosne provjere jednom na mjesec (po dogovoru tjedno ili dnevno) te periodički obilazak lokacije na kojoj se nalazi server radi fizičke provjere i određenih nadogradnji.
– Podešavanje prava pristupa korisnika za određeni pristup datoteka ili aplikacija (određujete koji korisnik može pristupiti svim podacima ili određenima)
– Podešavanje udaljenog pristupa serveru, VPN (od doma ili s drugih vanjskih lokacija, u svakom trenutku podaci su vam dostupni izvan tvrtke sigurnosnim protokolom)
– Održavanje i podešavanje po potrebi switch-a i router-a
– Telefonska i udaljena podrška te izlazak na lokaciju u slučaju bilo kakvog problema oko servera (nemogućnost pristupa podacima, napad virusa, povrat slučajno izbrisanih podataka i sl.), a u slučaju tehničkog/hardware-skog kvara plaća se samo dio koji je u kvaru, servis (rad) je uračunat u paušalu te se ne naplaćuje dodatno
*Kako bi mogli ponuditi najviši stupanj zaštite servera/podataka potrebna je naša podešena serverska oprema
Održavanje računala ili tzv. IT HelpDesk sustav uključuje:
– Telefonska i udaljena podrška te izlazak na lokaciju u slučaju bilo kakvog problema oko računala i standardne periferije (instalacije, reinstalacije, podešavanje programa, podešavanje drivera, problemi oko spajanja na internet, kratke poduke ili edukacije, pomoć oko prebacivanja podataka na vanjski hard disk i sl.), a u slučaju tehničkog/hardware-skog kvara plaća se samo dio koji je u kvaru, a servis (rad) je uračunat u paušalu te se ne naplaćuje dodatno
Zaključno:
Želite li se baviti svojim poslom, a mi svojim? Imate potrebu za IT (informatičkom) podrškom u vašem poslovanju (instalacije, deinstalacije, podešavanja, rješavanja problema, nabava i održavanje IT opreme), želite sigurnost vaših podataka od gubitka i sl.? Niste u mogućnosti zaposliti IT stručnjaka ili želite bolje i isplativije rješenje? Upravo smo tu za vas, naš cijeli tim ljudi može biti vaš “IT stručnjak” u svakodnevnom poslovanju, od udaljene podrške do dolaska na lokaciju. Paušalna opcija, tzv. outsourcing koji se za vas višestruko financijski isplati u odnosu na zaposlenje dodatnog djelatnika ili više njih u ovoj oblasti.
…kontaktirajte nas bez obaveza za više detalja i procjenu paušala/outsourcing-a u vašem slučaju…