SoftLab Caffe
Poslovni softver za ugostiteljstvo Softlab CAFFE pruža sve što vam je potrebno za učinkovito vođenje vašeg poslovanja. S fiskalnom blagajnom dizajniranom posebno za restorane, kafiće, barove i druge ugostiteljske objekte, možete pojednostaviti svakodnevne operacije, osigurati fiskalizaciju u skladu s propisima i poboljšati korisničko iskustvo.

Glavne značajke
✔ Jednostavno sučelje: Intuitivno i pregledno sučelje koje vaši zaposlenici mogu brzo naučiti.
✔ Brza fiskalizacija: Brzo izdavanje računa iz blagajne. Sustav potpuno usklađen s lokalnim propisima o fiskalizaciji. Praćenje zakonskih promjena vezanih uz fiskalizaciju
✔ Praćenje prodaje i zaliha: Detaljni izvještaji o prometu, inventaru i uspješnosti poslovanja dostupni u word, PDF ili excel formatu koji se mogu spremiti na računalo ili slati e-mailom.
✔ Više načina plaćanja: Podrška za gotovinsko, kartično i mobilno plaćanje, te integracija sa POS uređajima za kartice
✔ Udaljeno poslovanje – Mogućnost odvajanja blagajne i backoffice-a kako bi upravljali Vašim poslovanjem iz udaljene lokacije
✔ Tehnička podrška: Naš tim je uvijek tu kako bi vam pomogao s bilo kakvim pitanjima ili problemima.

Zašto odabrati naš software?
Softlab kao poduzeće je na tržištu još od daleke 2004. godine, a Softlab CAFFE, fiskalna blagajna za ugostitelje radi od prvih dana fiskalizacije odnosno od 1.1. 2013. godine sa velikim brojem barova, kafića i restorana. S našim softverom, ne samo da štedite vrijeme i novac, već također osiguravate točnost u radu i povećanje zadovoljstva vaših gostiju. Poboljšajte svoje poslovanje i pojednostavite svaki aspekt upravljanja!

BLAGAJNA
Softlab CAFFE blagajna je moderno, funkcionalno i jednostavno rješenje za fiskalizaciju u ugostiteljstvu. Izdvajamo samo neke od korištenijih funkcionalnosti kao što su npr. :
✔ Rad sa više konobara od kojih svaki može imati posebna prava te se na taj način može ograničiti njihovo korištenje sustava, odnosno pratiti njihova produktivnost. Blagajna također sadrži i jednostavan modul za evidenciju radnog vremena.
✔ Rad po stolovima koji se uključuje ovisno o potrebama korisnika i čiji se izgled i raspored može slobodno uređivati. Podržano je i spajanje stolova, prebacivanje stolova, naplata po svakom gostu pojedinačno, djelomična naplata računa i sl.
Naravno podržani su i svi načini plaćanja, kao i naknadno izdavanje R1 računa (u slučaju da kupac zaboravi dati R1 podatke prije izdavanja). Po potrebi blagajna se može integrirati sa POS uređajem za kartice kako blagajnik/konobar ne bi trebao posebno upisivati iznos za naplatu i na POS uređaj – maksimiziranje brzine izdavanja računa.
Jednostavno uređivanje i pristup grupama prodajnih artikala (npr. grupe topli napitci ili pivo) kao i samim artiklima koji se nalaze ispod preglednih ikonica uvelike ubrzavaju cijeli proces naplate. A mogućnost konfiguriranja boja i veličina ikona doprinosi personalizaciji same blagajne.
Za restorane je posebno zanimljiva komunikacija sa kuhinjom gdje se iz blagajne automatski ili ručno mogu slati narudžbe kuhinji bilo putem pisača ili na integrirani ekran za kuhinju (kitchen display modul) na posebnom ekranu. Unutar sustava je moguće i upisivati napomene kuhinje odnosno napomene za šank (npr. Kava sa „Više mlijeka“ ili npr. Burger „Bez luka“).
Jedna od specifičnijih mogućnosti blagajne je i podrška za kreiranje tzv. „Ugostiteljskih ponuda“. Ta opcija je korisna za restorane koji mjesečno izdaju hranu (gablece, marende…) firmama te na kraju mjeseca rade samo jedan račun za svu izdanu hranu.
Jedna od zadnjih funkcionalnosti koje su implementirane u blagajnu je i evidencija napojnica. Na brz, pregledan i jednostavan način je blagajniku omogućeno evidentiranje napojnica te kasniji pristup izvještajima o količini, vrijednosti i vremenu izdavanja istih. Naravno izvještaji su dostupni u word, excel ili PDF formatu za izvoz iz sustava.
Fiskalizacija se vrši automatski po kreiranju računa, a moguća je i ručna fiskalizacija za račune koji nisu fiskalizirani odmah. Blagajna prati i obavještava korisnika u slučaju ne fiskaliziranih računa prilikom pokretanja i gašenja tako da se ne može desiti da se „zaboravi“ fiskalizirati.
Softlab CAFFE blagajna omogućava rad sa neograničenim brojem dlanovnika kako bi se maksimalno ubrzao proces zaprimanja narudžbi. S tim da dlanovnik može biti i specijalizirani uređaj, ali i najobičniji mobitel odnosno tablet koji je spojen na wireless mrežu unutar lokala. Cjelokupan sustav je, naravno, spreman za rad sa monitorima osjetljivim na dodir, kao i za tipkovnicu i miš, te za rad po šiframa.
Blagajna dozvoljava i više nivoa cijena, popuste po stavkama ili računima, djelomičnu naplatu, „Happy hour“ način rada gdje se posebne cijene obračunavaju samo za određeno doba dana ili samo za određene dane.
Za sve koji žele imati uvid u rad blagajne u svakom trenutku na vlastitom mobilnom uređaju tu je Softlab CLOUD – modul koji prikazuje određene podatke iz blagajne kao što su izdani računi u stvarnom vremenu, dnevni prometi, zaliha robe, prodani artikli kroz zadano razdoblje i još mnogo toga – u svakom trenu ste uključeni u svoje poslovanje!
BACKOFFICE
Softlab CAFFE backoffice je temeljni dio sustava namijenjen administriranju i vođenju poslovanja. Kako blagajna služi blagajnicima za brzo i jednostavno izdavanje računa, tako backoffice služi voditeljima, vlasnicima, čak i knjigovodstvima za upravljanje i administriranje podacima. Backoffice je integralni dio sustava koji se nalazi na računalu na kojem je i blagajna, ali po potrebi može biti i na udaljenoj lokaciji kako bi pružio maksimalnu udobnost, brzinu i jednostavnost rada od „kuće“.
Izdvajamo samo neke od korištenijih funkcionalnosti backoffice-a kao što su npr. : Jednostavno i brzo dodavanje novih artikala i usluga te mijenjanje ili brisanje postojećih. Kreiranje normativa te kopiranje postojećih uz specifičnu funkcionalnost retroaktivne rekalkulacije normativa u slučaju potrebe (kada korisnik naknadno vidi da je stanje zaliha krivo, odnosno da je normativ krivi – naknadno se može preračunati). Vođenje robno materijalnog knjigovodstva sa svim svojim specifičnostima kao što su unosi primki (ulaznih računa), kreiranje normativa, vođenje zaliha po prosječnim nabavnim cijenama i slično.

Backoffice također omogućava i kreiranja cjenika za specifične kupce kao i kreiranje specifičnih jelovnika za naprednije poslovanje. A sva potrošnja je vidljiva kroz zalihu robe koja uključuje i robne kartice gdje se točno po datumima vidi kada je i koliko koje robe izašlo iz blagajne. Unutar backoffice se nalaze i drugi korisni dokumenti kao što su otpisi, inventure, izdatnice, povrati, zapisnici o promjeni cijena za trgovačku robu (npr. Sladoledi). Što se tiče raznih izvještaja, podržano je preko 50 raznih izvještaja, što za vlastitu analizu poslovanja, što za knjigovodstvo i svaki je dostupan u word, excel i pdf formatu.
