SERVIS I HELP DESK U VRIJEME COVID-19
Dragi poslovni partneri, prijatelji i cijenjeni kupci. S obzirom na veliki broj poziva (privatni i poslovni), vidimo kako rad od kuće zbog koronavirusa ne teče uvijek glatko, organizirali smo se i možemo Vam pomoći!
Bilo da se radi o jednostavnim računalnim poteškoćama poput instalacije Outlook službenog mail-a, konfiguracije VPN mreže ili pak administriranje vaših specijalnih IT potreba u poslovanju.
U dosadašnjoj praksi, uspjeli smo preko 80% problema riješiti preko našeg HelpDesk sustava bez fizičkog kontakta s korisnicima. Potrebna Vam je samo internetska veza, a ostalo prepustite našim stručnjacima.
KAKO PRIJAVITI PROBLEM?
Prijave se vrše vrlo jednostavno, bez registracije, pratite naputke na: https://smarttechno.hr/help-desk/ nakon prijave mi se možemo bolje organizirati specifično za vaš problem, preusmjeriti na ispravnog tehničara ili sistem administratora za žurno rješavanje vašeg IT problema.
ŠTO AKO SE PROBLEM NE MOŽE RIJEŠITI UDALJENOM PODRŠKOM?
Ukoliko Vaš problem nismo u mogućnosti ukloniti udaljenim pristupom (zamjena dijelova, reinstalacija…), naši dostavljači će preuzeti uređaj bez fizičkog kontakta na Vašoj lokaciji te isti vratiti uz servisno jamstvo i dezinficiran u što kraćem roku.
NE ŽELIMO DALJE FILOZOFIRATI:
👉Za stručnu TEHNIČKU POMOĆ oko ispravne prijave problema putem našeg HelpDesk portala: 099/6020-015
👉Za sve OPĆE informacije možete nam se obratiti na telefon: 099/600 2550
Vaš Smart Techno – INFORMATIČKI CENTAR pametnih IT rješenja!
Hvala na povjerenju!